• Contact
  • Suport tehnic
  • EN
Softlink Central Europe
  • Home
  • Soluții
      • Back
      • Sisteme de management informatizat
          • Back
          • Liberty
          • Oliver
          • Illumin
          • Coeli
          • Documaster
      • Sisteme RFID de bibliotecă
          • Back
          • Tehnologia RFID în bibliotecă
          • Stația de lucru bibliotecar
          • Porțile de detecție
          • Cititorul mobil RFID
          • Unitatea de autocirculație
          • Unitatea de împrumut 24/7
          • Raftul inteligent
          • Unitatea de restituire și sortare automată
          • Etichetele RFID
      • Scanare si digitizare
      • Achiziție și împrumut ebooks
      • Rafturi metalice & Mobilier de bibliotecă
      • Stocare și arhivare
      • Echipamente, materiale, accesorii
  • Servicii
      • Back
      • Implementare
      • Asistență tehnică post-implementare
      • Cursuri pentru bibliotecari
  • Catalog online de produse
  • Blog
  • Despre noi
      • Back
      • Cine suntem
      • Soluțiile noastre
          • Back
          • Pentru biblioteci
          • Pentru muzee
          • Pentru arhive
          • Pentru companii și administrație
      • Companii reprezentate
      • Clienți
      • Opiniile clienților
      • Noutăți și evenimente
      • Video
          • Back
          • Specialiști în managementul informației
          • Biblioteca ULBS - tradiție și modernitate
          • De la viziune la realitate concretă
      • Galerie foto
      • În media
      • GDPR
      • Contact
  1. You are here:  
  2. Home
  3. Despre noi
  4. Noutăți și evenimente
Galleria - sistem de gestiune informatizată a colecțiilor muzeale

Softlink lansează Galleria - soluție de gestiune informatizată a colecțiilor muzeale

Anul 2020 a fost unul bulversant - pentru biblioteci, pentru muzee și pentru instituțiile de cultură în general. În ciuda tuturor adversităților, venim la finalul acestui an cu o premieră importantă pentru muzeele din România: lansarea sistemului de gestiune informatizată a colecțiilor muzeale - Softlink Galleria.

Read more …

Bibliotecile și criza pandemiei COVID-19: soluții accesibile și eficiente

Bibliotecile și criza pandemiei COVID-19: soluții accesibile și eficiente

Cine ar fi crezut la începutul lui 2020, că în decurs de 2-3 luni, întrega societate va fi complet bulversată, în toate aspectele ei. Interacțiunea socială, economia, educația, sănătatea se desfășoară astăzi după șabloane de neimaginat până acum.

Read more …

Softlink participă la Conferința Națională ANBPR, Sibiu, 23-25 mai 2019

Softlink participă la Conferința Națională ANBPR, Sibiu, 23-25 mai 2019

Softlink Central Europe a participat în calitate de sponsor principal la Conferința Națională ANBPR 2019. Evenimentul s-a desfășurat în perioada 23-25 mai și a fost găzduit de Biblioteca Județeană „ASTRA” Sibiu. Tema evenimentului a fost “Bibliotecile publice – teritorii ale cunoașterii și memoriei colective”.

Read more …

Softlink implementează GDPR - normele europene de protecție a datelor cu caracter personal

Softlink implementează GDPR - normele europene de protecție a datelor cu caracter personal

Începând cu 25 mai 2018 au intrat în vigoare noile reglementări referitoare la protecția datelor cu caracter personal (GDPR), aplicabile tuturor instituțiilor publice și societăților comerciale care colectează datele cu caracter personal ale cetățenilor din Uniunea Europeană.

Read more …

Softlink participă la Conferința Națională a Asociației Bibliotecarilor din România, Brașov, 2017

Softlink participă la Conferința Națională a Asociației Bibliotecarilor din România, Brașov, 2017

Softlink Central Europe a fost prezent și în 2017 în calitate de sponsor principal al Conferinței Naționale a Asociației Bibliotecarilor din România. Evenimentul s-a desfașurat în Brașov în perioada 6 – 8 septembrie și a reunit peste 300 de bibliotecari și specialiști în domeniul științei informării și documentării, într-o întâlnire profesională dedicată tuturor tipurilor de biblioteci.

Read more …

Page 4 of 5

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Main Menu

  • Home
  • Soluții
  • Servicii
  • Catalog online de produse
  • Blog
  • Despre noi
    • Cine suntem
    • Soluțiile noastre
    • Companii reprezentate
    • Clienți
    • Opiniile clienților
    • Noutăți și evenimente
    • Video
    • Galerie foto
    • În media
    • GDPR
    • Contact

Despre noi

Oferim soluții accesibile și eficiente, care răspund provocărilor momentului. Facilităm accesul la tehnologii de ultima generatie, la bune practici și experiență acumulată de către organizații din întreaga lume, aflate în avangarda modernizării serviciilor de bibliotecă și informare, scanare și digitizare, gestionare, conservare și restaurare a patrimoniului cultural.

Noutăți

Softlink participă la Conferința Națională ABR...

Deschiderea oficială a Bibliotecii Județene...

Întâlnirea anuală a partenerilor Zeutschel,...

Proiectul de modernizare a rețelei de biblioteci...

30 de biblioteci din județul Bihor, modernizate...

Contact

Str. Simion Bărnuțiu 11, Florești, jud. Cluj
+40 371 109 462, +40 722 523 929
office@softlink.ro
Facebook
YouTube
Copyright © 2025 Softlink Central Europe srl