Softink Central Europe - cine suntem

Ne-am început activitatea în urmă cu peste 30 de ani, cu misiunea asumată de a sprijini bibliotecile în efortul lor de modernizare. Am crescut, ne-am dezvoltat și am evoluat împreună cu bibliotecile. Treptat, ne-am extins și diversificat portofoliul, astfel că oferim acum și muzeelor, arhivelor și organizațiilor care activează în domeniul patrimoniului cultural o gamă consistentă de produse si servicii.

Oferim soluții accesibile și eficiente, care răspund provocărilor momentului. Facilităm accesul la tehnologii de ultima generatie, la bune practici și experiență acumulată de către organizații din întreaga lume, aflate în avangarda modernizării serviciilor de bibliotecă și informare, scanare și digitizare, gestionare, conservare și restaurare a patrimoniului cultural.

În România avem peste 300 de clienți instituționali. Avem o prezență constantă în alte 5 țări din regiune – Ungaria, Bulgaria, Serbia, Bosnia și Republica Moldova. Am derulat cu succes proiecte individuale în peste 20 de țări.

Pe plan internațional, Softlink este una din cele mai respectate firme de consultanță în domeniul informatizării bibliotecilor. De la inființarea companiei în anul 1983, peste 12.000 de biblioteci și centre de informare din peste 100 de țări au implementat cel puțin unul din produsele noastre.

În România suntem recunoscuți datorită efortului depus pentru modernizarea bibliotecilor și pentru emanciparea profesiunii de bibliotecar, adaptând experiența internațională specificului local. Mai mult de atât, dezvoltam aici produse, servicii și soluții apreciate atât în țară cât și în străinătate.

Succesul nostru se datorează în egală măsură, atât funcționalității și facilităților tehnice de ultimă oră ale produselor noastre, cât și efortului susținut pentru a oferi servicii de relații cu clienții, asistență tehnică și training de înaltă calitate. Pentru îndeplinirea obiectivelor ne bazăm pe trei factori:

  • Cercetare și dezvoltare: căutăm în permanență soluții inovatoare la noile provocări ce apar în domeniu. Pe plan internațional, coordonam grupuri de studiu formate din bibliotecari și programatori care urmaresc în mod continuu să valorifice noile dezvoltări ale tehnologiei.
  • Experiență: am dezvoltat și îmbunătățit soluții pentru o mare varietate de instituții: biblioteci universitare, publice, specializate, centre de informare și documentare, companii comerciale și organizații non-profit.
  • Risc redus, beneficii maxime: produsele noastre sunt unanim apreciate pentru complexitatea facilităților incluse, ușurința și flexibilitatea în utilizare precum și pentru prețurile extrem de avantajoase.