Asistență tehnică

Încheierea unui contract de asistență tehnică garantează exploatarea la parametri maximi a sistemelor de bibliotecă Liberty și Oliver, eliminând efectele negative cauzate de problemele tehnice care pot apărea pe parcursul utilizării și reducând la minimum perioadele de întrerupere.

Avantajele oferite de contractul de asistență tehnică:

  • Verificarea periodică a sistemului
  • Diagnosticarea problemelor tehnice survenite în decursul utilizării sistemului
  • Depanarea problemelor tehnice survenite prin intervenție “remote” sau la sediu
  • Upgrade la ultima versiune a sistemului
  • Consultanță și recomandări de bună-practică pentru personalul utilizator
  • Asistență pentru modificarea parametrilor sistemului
  • O vizită la sediul clientului, pentru depanare, consultanță, sau verificarea sistemului
  • Un raport conform cerințelor beneficiarului
  • Sesiuni de training on-line periodice
  • Reinstalare/mutare sistem Softlink Liberty - la nevoie
  • Clientul beneficiază periodic de campanii promoționale exclusive
  • Clientul beneficiază de un preț preferențial la cursurile Softlink susținute în diferite locații

Pretul serviciului de asistență tehnică se calculează în funcție de licențele și modulele instalate.

Clienții care au un contract de asistență tehnică valabil pot trimite cereri de asistență prin intermediul platformei de suport dedicate.

Contact suport Softlink