Softlink implementează GDPR - normele europene de protecție a datelor cu caracter personal

Începând cu 25 mai 2018 au intrat în vigoare noile reglementări referitoare la protecția datelor cu caracter personal (GDPR), aplicabile tuturor instituțiilor publice și societăților comerciale care colectează datele cu caracter personal ale cetățenilor din Uniunea Europeană.

În mod evident, bibliotecile din România intră sub incidența acestor reglementări, iar măsurile și procedurile ce se impun a fi implementate presupun pe de o parte o bună cunoaștere a acestui regulament, iar pe de altă parte existenta unor facilități ale sistemelor informatice care sa fie in deplină concordanță (GDPR-compliant) cu aceste reglementări.

Softlink Central Europe, în calitate de furnizor de sisteme de informatizare pentru biblioteci, informează pe această cale clienții și publicul utilizator că sistemul de informatizare a bibliotecilor Softlink Liberty5 – începând cu versiunea 8.027 – respectă în totalitate normele GDPR (GDPR-compliant).

Utilizatorii sistemelor Alice și Liberty3, precum și utilizatorii de Liberty5 sunt rugați să facă demersurile necesare pentru upgrade.

De asemenea, precizăm că ultimele vesiuni ale componentele software ale echipamentelor RFID Bibliotheca, furnizate de Softlink Central Europe clienților ce dețin un contract de asistență tehnică valabil, respectă de asemenea normele GDPR (GDPR-compliant) .

Mai multe detalii tehnice referitoare la respectarea normelor GDPR de către sistemul Softlink Liberty5 găsiți aici.