Illumin este instrumentul perfect pentru managementul cunoștințelor și cercetării, realizând colectarea, înregistrarea, cuantificarea și precizarea întrebărilor și răspunsurilor oferite personalului și clienților organizației. Baza de cunoștințe devine o bază de date cuprinzătoare, auditată, cu informații relevante, care poate fi partajată cu ușurință.
Gestionare flexibilă a cererilor și a răspunsurilor
Illumin are o interfață robustă de gestionare a cererilor, care include:
- Mai multe moduri de a genera și de a răspunde la cereri
- bază de cunoștințe care poate fi căutată, care reține toate informațiile trecute prin sistem
- Alerte prin e-mail pentru a notifica solicitanții și cercetătorii cu privire la orice actualizări aduse solicitărilor lor
- Posibilitatea de a vă abona la solicitările în curs
- Formulare și câmpuri personalizate nelimitate pentru a capta informațiile de care aveți nevoie
- Răspunsuri care pot include text îmbogățit, multimedia, resurse web și atașamente
Creșterea productivității și eficientizarea managementului
Illumin vă ajută să vă eficientizați cercetarea și să vă protejeze cunoștințele valoroase ale organizației:
- Rapoartele scurte și sumar pot fi vizualizate și descărcate pentru a determina calitatea serviciilor, eficiența personalului și volumul de muncă
- Solicitările prioritare și sensibile pot fi marcate pentru atenție. Solicitările sensibile nu pot fi accesate de alți utilizatori, cu excepția solicitantului, cercetătorului și liderului echipei
- Funcția de cronometru urmărește cu exactitate timpul petrecut pentru cercetare și oferirea de răspunsuri
- Integrarea e-mailului este acceptată la fiecare pas al fluxului de lucru al solicitării