Softlink este sponsor principal la Conferința ABR 2017

Softlink CE este reprezentant exclusiv Bibliotheca, începând cu 1 ianuarie 2017

Softlink participă la ABR 2016

Asistența tehnică pentru Alice se întrerupe

Numărul bibliotecilor utilizatoare de sisteme RFID Softlink - în continuă creștere

Noi facilități disponibile în sistemele de biblioteca Liberty și Oliver: Concordance vs. SQL

 

Softlink este sponsor principal la Conferința ABR 2017, Brașov

Conferinta ABR 2017

Softlink Central Europe este prezent și în 2017 în calitate de sponsor principal al Conferinței Naționale a Asociației Bibliotecarilor din România. Evenimentul se va desfașura în Brașov în perioada 6 – 8 septembrie și va reuni peste 300 de bibliotecari și specialiști în domeniul științei informării și documentării, într-o întâlnire profesională dedicată tuturor tipurilor de biblioteci.

Ediţia 2017, desfășurată sub titlul “Biblioteci. Societate. Multiculturalitate”, îşi propune să aducă în faţa comunităţii profesionale keynote speakeri din Estonia, Islanda, Norvegia şi Republica Moldova

Înscrierea participanților și gestionarea activităților din cadrul evenimentului sunt realizate pe baza cardului individual de membru, prin intermediul sistemului informatizat de management al conferinței, furnizat de Softlink. De asemenea, tot firma Softlink sponsorizează site-ul evenimentului, site-ul Asociatiei Bibliotecarilor din Romania, site-ul Revistei Române de Biblioteconomie și Știința Informării.

 

 

Softlink CE este reprezentant exclusiv Bibliotheca, începând cu 1 ianuarie 2017

Softlink Central Europe - reprezentant Bibliotheca pentru Romania

Ca urmare a achiziției Diviziei 3M Library Systems de către Bibliotheca în iunie 2016, Softlink Central Europe a fost desemnat ca reprezentant exclusiv Bibliotheca pentru Romania, Bulgaria și Republica Moldova, începând cu 1 ianuarie 2017.

Sistemele 3M Library Systems distribuite până în prezent continuă să beneficieze de asistență tehnică, ele facând parte din portofoliul extins de produse RFID destinate bibliotecilor, distribuite sub brand-ul comun Bibliotheca + 3M, the best of both worlds.

Pentru detalii referitoare la noua gamă extinsă de produse, vă rugăm sa ne contactați.

 

 

Softlink participă la ABR 2016

Softlink participa la Conferinta ABR 2016

Softlink Central Europe a fost prezent in calitate de sponsor principal la Conferința Națională a Asociației Bibliotecarilor din România (ABR). Evenimentul s-a desfasurat la Timisoara in perioada 7 – 9 septembrie 2016 si a reunit peste 300 de bibliotecari si specialiști în domeniul științei informării și documentării, într-o întâlnire profesională dedicată tuturor tipurilor de biblioteci.

Cu aceasta ocazie, echipa Softlink a implementat sistemul de management informatizat al activitatilor ABR, sistem ce faciliteaza evidenta membrilor si eficientizeaza inscrierea si participarea acestora la diversele activitati ale Asociatiei, pe baza cardului individual.

De asemenea, Softlink a oferit premiul de excelenta pentru bibliotecile scolare, iar departamentul de marketing a sustinut prezentarea cu titlul “Dupa 20 de ani. Impreuna pentru dezvoltarea bibliotecilor”, prezentare ce a facut o trecere in revista a activitatii companiei in cele doua decenii de activitate in Romania.

 

 

Asistenta tehnică pentru Alice se întrerupe

Asistenta tehnica pentru Alice se intrerupe

Contractele de asistență tehnică pentru sistemul de bibliotecă Alice nu vor mai fi prelungite începând cu 1 ianuarie 2017. Asistența tehnică pentru sistemele Alice încă existente se va acorda doar pe bază de solicitare de intervenție.

Sistemul Alice nu mai este dezvoltat pentru a ține pasul cu evoluția sistemelor de operare, și nu mai beneficiază de suport tehnic din partea firmei producatoare Softlink International. Prin urmare, este posibilă apariția de disfuncționalități sau vulnerabilități de securitate ale sistemului.

Pentru a preveni orice problemă în exploatarea sistemului de către bibliotecile utilizatoare, Softlink a creat o procedură eficientă de migrare la sistemul Liberty5 ce include preluarea datelor cu acuratețe de 100%, instalarea și configurarea sistemului, instruirea personalului, suportul tehnic, precum și facilități de ordin financiar.

 

Numărul bibliotecilor utilizatoare de sisteme RFID Softlink - în continuă creștere

Sisteme RFID Softlink

Usurinta accesului la informatie, rapiditatea cu care materialele sunt imprumutate si restituite, securitatea colectiilor, eficienta si disponibilitatea bibliotecarilor sunt cateva din ingredientele principale ale unui serviciu de biblioteca modern.

Sistemele RFID integrate cu sistemul de gestiune informatizata al bibliotecii constituie fundamentul pe care se poate construi un astfel de serviciu.

Devenite tot mai populare si in Romania, sistemele RFID sunt implementate in prezent (sept. 2016)in 26 de biblioteci, 23 dintre acestea utilizand sisteme Softlink (iar restul de 3 beneficiaza de asistenta tehnica si mentenanta din partea Softlink).

Beneficiile ce rezultă în urma implementării unor astfel de sisteme sunt cresterea substanțială a productivității și eficienței operațiunilor și activităților specifice ale bibliotecii (împrumut, restituire, inventar, etc.), precum și a securitătii colecției.

Sistemele RFID 3M implementate de Softlink Central Europe au trei caracteristici definitorii care le fac sa fie practic fără concurență: înalta calitate a echipamentelor, prețul accesibil chiar și bibliotecilor cu bugete limitate, precum și expertiza specialistilor nostri în integrarea echipamentelor RFID cu sistemele de informatizare a bibliotecii, de gestiune a membrilor si de tipărire a legitimațiilor.

 

Noi facilități disponibile în sistemele de biblioteca Liberty și Oliver: Concordance vs. SQL

Liberty5 - SQL

Pe lângă standardele consacrate în domeniul sistemelor de informatizare a bibliotecilor, ce permit integrarea și interoperabilitatea cu alte sisteme (SIP2 – pentru integrarea cu sistemele RFID, Z39.50 – pentru transferul înregistrărilor bibliografice din alte sisteme și catalogarea rapidă, etc.), noile versiuni ale sistemelor Liberty și Oliver pot fi de acum instalate în versiunile Concordance sau SQL. Această nouă facilitate crește considerabil flexibilitatea sistemului, permițând utilizatorului să aleagă varianta optimă în funcție de propriile priorități (personalizarea interfeței, integrarea cu alte sisteme – de ex. sisteme e-learning, etc).

Alte caracteristici care au impus sistemele Liberty si Oliver ca lideri incontestabili pe piața sistemelor de informatizare a bibliotecilor, sunt:

  • Tehnologie de ultimă oră, robustă și în același timp flexibilă
  • Arhitectura web-based ce permite utilizarea și accesarea sistemelor la distanță, de la orice computer cu acces internet (chiar și în condițiile unei conexiuni slabe); numărul de utilizatori ce utilizează simultan sistemul nu influențează performanțele acestuia).
  • Puternic motor de cautare full-text.
  • Interfața simplă și intuitivă; nu necesita un training complex al personalului, sistemele putând fi utilizate dupa un instructaj minimal.